Ако сложиш 15w40 след време може да сменяш и турбина.И аз имах едно тракане и смених всички ремъци и ролки,обтегача на пистовият ремък;шайбата на алтернатора;лагера на климатика и накрая се оказа демпферната шайба, която беше нова, на 7-8хиляди.Но когато махнех пистовият ремък тракането изчезваше.
Известие
Collapse
No announcement yet.
тракане откъм ремъците - jtd
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщениенезнам,ако се смени маслото с друго със по голям вискозитет и с добавка в него да ли няма да утихне мотора ???След като загрее след 50градуса и почва,,значи маслото е тънко и вискозитет нисък,аз така си го обяснавам,,,незнам дали може 15w40 дасе сложи,,,,притеснява ме турбото с по гасто масло ???тая верига заводско си е така
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщениенезнам,ако се смени маслото с друго със по голям вискозитет и с добавка в него да ли няма да утихне мотора ???След като загрее след 50градуса и почва,,значи маслото е тънко и вискозитет нисък,аз така си го обяснавам,,,незнам дали може 15w40 дасе сложи,,,,притеснява ме турбото с по гасто масло ???
Маслото няма да ти реши проблема с тракането. Трябва да се смени помпапата и най-добре, когато се сменя, да се разкара и балансиращия вал, защото той е в основата на това тракане.
Между другото маслените помпи на бензиновите и дизеловите 5-ци на FIAT са взаимозаменяемиAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеИ кое те кара да мислиш, че като увеличаваш W индекса, по някакъв начин, той дава отражение на вискозитета на маслото при +50*C ?
Маслото няма да ти реши проблема с тракането. Трябва да се смени помпапата и най-добре, когато се сменя, да се разкара и балансиращия вал, защото той е в основата на това тракане.
Между другото маслените помпи на бензиновите и дизеловите 5-ци на FIAT са взаимозаменяемиAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеДа вземе да махне двигателя, ще си реши проблема. Що трябва само един балансиращ вал да маха? Тея тъпи италианци само излишни работи слагат да тракат156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениебатка негро майна, при 140 и 150-ките са го махнали те, при 136-ците ако ние не си го махнем няма кой друг!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщениеИ как се маха тоя вал >???повечето маистори казват тва е невазможно.даите повече инфо как става ?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщениеИ как се маха тоя вал >???повечето маистори казват тва е невазможно.даите повече инфо как става ?sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщениесмисал да му сменя лагерите на тоя вал,,,ама каде да си го оставя ? на колата ли? или имаш предвид да си го запазя като част........неможели да ги сменя тия лагери и вала да си остане на мястото ???
Comment
-
Колеги моят баланс вал е отстранен вече 70 хиляди километра и колата няма проблем.Не се свалят скорости вала излиза от страната на демферната шайба,като се свали капака с маслената помпа, има зегерка и вала излиза.Моя го свалих и му изпилих с флекса шпонката или канала който се зацепва в маслената помпа и го върнах пак вътре няма ядове.Само да поясня файда от нова маслена помпа с капак няма или 900 лв излишни.Пробвах с нова помпа пак трака,защо?Защото се разбива канала на вала където лагерува на капака на маслената помпа.Файда от този вал няма освен тракането.Ремонта не е лек но няма тракане и звука е истински.Доколкото вала, той е така балансиран че няма ефект от него като го завъртиш има прекрасна инерция така че не виждам файда от него.
Comment
-
Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщениеКолеги моят баланс вал е отстранен вече 70 хиляди километра и колата няма проблем.Не се свалят скорости вала излиза от страната на демферната шайба,като се свали капака с маслената помпа, има зегерка и вала излиза.Моя го свалих и му изпилих с флекса шпонката или канала който се зацепва в маслената помпа и го върнах пак вътре няма ядове.Само да поясня файда от нова маслена помпа с капак няма или 900 лв излишни.Пробвах с нова помпа пак трака,защо?Защото се разбива канала на вала където лагерува на капака на маслената помпа.Файда от този вал няма освен тракането.Ремонта не е лек но няма тракане и звука е истински.Доколкото вала, той е така балансиран че няма ефект от него като го завъртиш има прекрасна инерция така че не виждам файда от него.
Да, кутията се сваля ако искаш да смениш лагерите или по точно задния лагерsigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Колега изпилва се на баланс вала стърчащото нещо което се зацепва на капака който си снимал .Не колелата с веригата а третото нещо което е кръгло с процеп.По капака и маслената помпа нищо не се пили. След испилването на баланс вала се осъкатява завинаги вече не се зацепва.Извинявам се за езика но така най разбираемо мога да го обясня.
Comment
Comment